Tuesday, July 10, 2012

The Inter-Letters™ #17, 07/10/2012 (Tuesday). Special Intervision™ (Connected TVs). L'avenir du Web, c'est la Télévision.



): BREAKTHROUGH™ #36: Connected Intervision™.

The invasion begins, it's all including an attack for the supporters of the Web television aka the Connected TVs that are about to realize a real breakthrough on the principal occidental markets including France and USA (it's an European wave possibly and an American one). So this is the future that is coming back from tomorrow if you believe in space time travels. I am preparing my CUM conference (see yesterday's Inter-Letters™) to explain why we have the chance to get a new civilization touch all at once thanks to the industrials who mix screens and computers. Viva the Intervision™. This is the Internet Revolution.

): BLOCKBUSTER™ #36: Youtube, Facebook and Twitter.

With 13 channels to be available for France in September, Youtube continues to develop a new cycle offer that makes a lot of sense and change and chance. I am the first to be the client of this intelligent website sponsored by Google Inc. Next step now after broadcasting yourself or what you want, to impose more respect for our social sites that are disponible on the smart TVs. This is a virtual office (with Facebook and Twitter available, more is expected) you get when you buy it and better understood by the population, the mixity entertainment-job will create the conditions of the new professional and intellectual culture to follow (see my conference in a short while).

): BRAMSTOCKER™ #36: The context of Presidential Power (Pouvoir Présidentiel).

And what about social and music matters? Probably more as the conceptors of the Web are now investing the TV. But it can take too long before you obtain the codes at your home or office, finally. We need the boost of the States and also a social empowerment by bands like ours. I believe in bands (rock) action in the social world and the economy of products and budgets of the families. BRAMSTOCKER gives the good example. Without a CD in stores but with his Internet notoriety based on a 35 year long history, the Punk orchestra is an opinion leader (and a political one but not electoral). Presidential Power, my party, in the progress of creation, creation in progress, is inspired by it.

): FRENCH POST™ #36: la vraie transparence des médias.

En France, nous sommes sur le pont pour l'accueil de la télévision numérique, la vraie incluant l'Internet, mais est-ce vraiment l'Intervision™ ? Il faudrait accueillir à bord les quotidiens et les hebdomadaires de presse qui sont les laissés-pour-compte du renouveau de la télévision. Ce n'est qu'à ce prix qu'on obtiendra la vraie transparence des médias dont on a besoin sur nos écrans multifonctions. Il faut aussi une subvention de l'Etat (l'inverse de la logique de la redevance) pour inciter les français à acquérir l'écran géant de leur vie, un anti-miroir qui fait le point sur l'actualité sans dévoiler les secrets des individus bien que l'on puisse s'exprimer en tant que tel, comme je le fais ici-même. Bienvenue à l'Hanopi et au CNNum, le CSA lui-même est intéressé. Je m'intéresse aussi au Défenseur des Droits.

): THE NOISE (LE BRUIT)™ #36: Pouvoir Présidentiel, nom de parti.

La situation politique en France nécessite une clarification qu'il faut revoir à la hausse : Pouvoir Présidentiel. Je m'inscris en faux contre les clivages qui deviennent des frontières infranchissables. Il faut tenir compte de la proximité des hommes et des femmes à l'Assemblée nationale et au Sénat et sur le terrain pour en faire quelque chose de plus qu'un affrontement de personnes et d'idées qui se termine dans l'isoloir par une victoire dure ou une défaite sévère. Accentuons le partenariat entre les forces vives de la Nation et les instances des partis pour en tirer du bon et l'inverse du conflit. Je crée mon mouvement politique pour y inviter tous les partis qui le veulent et représenter un courant comme l'écologie mais au niveau de la communication sociale, l'idéologie française a besoin de s'exprimer unie.

Rédacteur-en-chef / Editor-in-Chief: Frederic Vidal.

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